Print

အခမဲ့မေး အဖိုးတန်ယူ စည်းကမ်းနှင့် သတ်မှတ်ချက်များ

  08-Aug-2024
Preview Image

ATOM & 7887 Telemedicine Campaign

စည်းကမ်းနှင့်သတ်မှတ်ချက်များ

ကမ်ပိန်းကာလ - မေလ ၁ ရက် မှ စက်တင်ဘာလ ၃၀ ရက်နေ့

ဆုများစာရင်း

လစဉ်ဆုများ

တစ်လစာ

လအရေအတွက်

စုစုပေါင်း

ဖြည့်စွက် ဆေးဝါးများ

၁၅

မိုဘိုင်းဟန်းဆက်

၁၀

မိသားစုအိမ်သုံးကျန်းမာရေး (O2 တိုင်းစက်, သွေးပေါင်ချိန်တိုင်စက်, သာမိုမီတာ၊ ရှေးဦးသူနာပြုဆေးအိတ်၊ ပေါင်ချိန်စက်)

၁၅

Facebook Campaign Share ( )

၁၅

 

Grand ဆုကြီး

 

 

 

ဆေးဘက်ဆိုင်ရာ အကူအညီထောက်ပံ့မှု

ဗီဒီယိုရိုက်ခြင်း

 

 

 

စုစုပေါင်းဆုများ

 

 

၅၇

 

Telemedicine Campaign တွင်ပါဝင်ခြင်း


လစဉ်ဆု

လစဉ်လတိုင်း၊ ATOM SIM ကို အသုံးပြု၍ 7887 Healthcare Call Center သို့ အနည်းဆုံး တစ်မိနစ်ကြာ ဖုန်းခေါ်ဆိုမှုပြုသူများသည် Campaign တွင်အကျုံးဝင်မည်ဖြစ်သည်။


Grand ဆုကြီး

ကျန်းမာရေးပြဿနာများအတွက် အခက်အခဲများကြုံတွေ့နေရသော ATOM သုံးစွဲသူများသည် 7887 သို့ အခမဲ့ဆက်သွယ်နိုင်ပြီး ဆုကြီးပေါက်ရန်အတွက် ကိုယ်တိုင်စာရင်းသွင်းနိုင်ပါသည်။

တစ်လ ၁ ကြိမ်စီ၊ အနည်းဆုံး ၃ လအတွက် ၃ ကြိမ် ATOM SIM ကို အသုံးပြု၍ 7887 Healthcare Call Center သို့ တစ်မိနစ်ကြာဖုန်းခေါ်ဆိုမှုပြုလုပ်ခြင်းဖြင့် ကမ်ပိန်းကာလ၏အဆုံးတွင်ရွေးချယ်ပေးမည့် ဆုကြီးအတွက် အကျုံးဝင်မည်ဖြစ်သည်။


စည်းကမ်းနှင့်သတ်မှတ်ချက်များ

ခေါ်ဆိုမှုအားလုံးသည် ဆေးဘက်ဆိုင်ရာ တိုင်ပင်ဆွေးနွေးမှုဖြစ်ရပါမည်။

ပါဝင်သူများသည် ကမ်ပိန်ကာလအတွင်း ATOM SIM အသုံးပြုသူများဖြစ်ရပါမည်။

ပါဝင်သူများသည် အသက် 18 နှစ် သို့မဟုတ် အသက် 18 နှစ်အောက်ဖြစ်ပါက မိဘအုပ်ထိန်းသူများ၏ သဘောတူညီချက်ရှိရမည်။

ပါဝင်သူများသည် မြန်မာနိုင်ငံတွင် နေထိုင်သူများဖြစ်ရမည်။

ATOM နှင့် 7887 ၏ဝန်ထမ်းများအပြင် ၎င်းတို့၏ မိသားစုဝင်များသည် ပါဝင်ခွင့်မရှိပါ။

လစဉ်ဆုရရှိသူများသည် နောက်ထပ်လစဉ်ဆုများနှင့် Grand ဆုကြီးကို ထပ်မံရရှိခံစားခွင့်ရှိသည်။

ဆုများသည် ငွေသားဖြင့် လဲလှယ်၍မရပါ။

ဆေးဘက်ဆိုင်ရာဆုများကို သန်းခေါင်စာရင်းအရ ၎င်းတို့၏အိမ်ထောင်စုဝင်လက်မှတ်များတင်ပြပြီး ၎င်းတို့၏မိသားစုဝင်များထံ လွှဲပြောင်းပေးနိုင်သည်။

ခရီးသွားစရိတ်နှင့် တည်းခိုစရိတ်များ (လူနာစောင့်အပါအ၀င်) ရှိပါက သက်ဆိုင်ရာ ဆေးဘက်ဆိုင်ရာ ဆုများပေါ်တွင် ရပိုင်ခွင့်သတ်မှတ်ငွေမှ နုတ်ယူမည်ပါဖြစ်သည်။

ကမ်ပိန်းနှင့် ဤစည်းမျဥ်းစည်းကမ်းများကို ပြည်ထောင်စုသမ္မတမြန်မာနိုင်ငံတော်၏ ဥပဒေများနှင့်အညီ ပြုလုပ်ရမည်ဖြစ်ပြီး ပါဝင်သူအားလုံး (အနိုင်ရသူများအပါအဝင်) သည် မြန်မာနိုင်ငံတရားရုံးများ၏ ဥပဒေများကို သဘောတူညီသည်ဟု မှတ်ယူထားသည်။

ဤစည်းမျဥ်းများနှင့် သတ်မှတ်ချက်များ၏ အင်္ဂလိပ်နှင့် မြန်မာဗားရှင်းအကြား ကွဲလွဲမှုများ သို့မဟုတ် ကွဲလွဲမှုများရှိပါက အင်္ဂလိပ်ဗားရှင်းသည် အတည်ဖြစ်စေမည်ဖြစ်သည်။ 

ATOM သည် ဤကမ်ပိန်း၏ ဆုံးဖြတ်ချက်အရ ပျက်ပြယ်သွားစေရန်၊ ပယ်ဖျက်ရန်၊ ဆိုင်းငံ့ထားရန် သို့မဟုတ် ပြင်ဆင်ရန် အခွင့်အရေးကို လက်ဝယ်ရှိပါသည်။


ကိုယ်ရေးအချက်အလက် အသုံးပြုမှု

ဆုရရှိသူများသည် ဥပဒေအရ ခွင့်ပြုထားသည့်အတိုင်းအတာအထိ ပရိုမိုးရှင်းလှုပ်ရှားမှုများတွင် ပါဝင်ရန် သဘောတူကြပြီး အမည်များ၊ မြို့နယ်များ၊ ဆက်သွယ်ရန်နံပါတ်များ၏ နောက်ဆုံး ဂဏန်းလေးလုံး၊ ဓာတ်ပုံများ၊ အသံနှင့် (သို့) ဗီဒီယိုများကဲ့သို့ ၎င်းတို့၏ ကိုယ်ရေးကိုယ်တာ အချက်အလက်များကို လူမှုကွန်ရက်စာမျက်နှာများ၊ ပုံနှိပ်မီဒီယာနှင့် ရုပ်သံလွှင့်လိုင်းများပေါ်တွင် မျှဝေရန် ထုတ်ဖော်ခွင့်ပြုပါသည်။ 


ဆုရွေးချယ်မှုလုပ်ငန်းစဉ်

လစဉ်ဆု

လစဉ်ဆုရရှိသူများကို ရွေးချယ်ရန် ဆုံးဖြတ်ချက်သည် ကွန်ပြူတာစနစ်ဖြင့် ကျပန်းရွေးချယ်မည်ဖြစ်ပြီး အငြင်းပွားမှုများရှိပါက ATOM နှင့် 7887 တို့ ပူးပေါင်း၍ အပြီးသတ်ရွေးချယ်မည်ဖြစ်သည်။


Grand ဆုကြီး

ကမ်ပိန်းကာလအတွင်း ခေါ်ဆိုမှု အနည်းဆုံး ၃ ကြိမ် (၁ လ ၁ ကြိမ်) ဆွေးနွေးမှုပြုလုပ်ခဲ့သော ဆန်ခါတင်စာရင်းထဲမှ ကမ်ပိန်းအဆုံးတွင် ၂ ဦးကို ကျပန်းရွေးချယ်သွားပါမည်။

ရွေးချယ်ခံရသူများကို 7887 Medical Department အဖွဲ့မှ Medical Support အမှန်တကယ် လိုအပ်သောသူကို ပြန်လည်စိစစ်ပေးမည်ဖြစ်သည်။

ဆေးဘက်ဆိုင်ရာအခြေအနေများတွင် အူအတက်ခွဲစိတ်မှု၊ labour package၊ အာခေါင်ကွဲခွဲစိတ်မှု စသည်ဖြင့် ပါဝင်သော်လည်း၊ အခြားအခြေအနေများလည်း ပါဝင်နိုင်ပါသည်။

Patient Success Story ကို မှတ်တမ်းရုပ်ရှင်ပုံစံဖြင့် ပြန်လည်ရိုက်ကူးပြသပါမည်။

Major Clinical Assistance Prize (သိန်း ၅၀ ဆေးကုသခွင့် - ၂ ဦး) ကို အဆိုပါဆု၏ အများဆုံး သတ်မှတ်ထားသော ဆုငွေပမာဏအတွင်း အထိသာ ပေးအပ်သွားမည်ဖြစ်ပါသည်။

အကြောင်းကြားခြင်းနှင့် ဆုများထုတ်ယူခြင်း

ကံထူးရှင်များသည် ဆုများကို ရယူရန်သဘောတူညီမှ ပေးအပ်ရပါမည်။

သတ်မှတ်ထားသော ဆုအစီအစဉ်များကို ကံထူးရှင်များ၏တောင်းဆိုမှုအရ  7887 ဘက်မှ လိုအပ်သလို စီမံခန့်ခွဲနိုင်ခွင့်ရှိရပါမည်။

ဆုရရှိသူများကို (၁) ပတ်အတွင်း ဆက်သွယ်အကြောင်းကြားရမည်။ အကြောင်းကြားခေါ်ဆိုချိန်တွင် ဆုရရှိသူအား ဆုထုတ်ယူနည်းအသေးစိတ်အချက်အလက်များကို ရှင်းပြပေးသွားမည်ဖြစ်ပါသည်။

လစဉ်ဆုရရှိသူများသည် 7887 ရုံးတွင် (သို့) ဆုများကို မိမိတို့နေထိုင်ရာနေရာ (သို့) အနီးဆုံး အဝေးပြေးကားဂိတ်များသို့ သင့်လျော်သော အမြန်ချောပို့ကို အသုံးပြု၍ ပို့ဆောင်ပေးမည်ဖြစ်ပါသည်။ ပို့ဆောင်ခကျသင့်ငွေကို ဆုလက်ခံသူမှပေးဆောင်ရမည်ဖြစ်ပါသည်။

ဆုများအားလုံးသည် ဆုရရှိကြောင်းကြေငြာပြီးနောက် 10 ရက်အတွင်း ထုတ်ယူရမည်ဖြစ်ပါသည်။

ကံထူးရှင်များအား အကြောင်းကြားဖုန်းခေါ်ဆိုမှုသုံးကြိမ်အတွင်း ဆက်သွယ်၍မရပါက (သို့) ဆုရရှိကြောင်းကြေငြာပြီးနောက် 10 ရက်အတွင်း ဆုမထုတ်ယူပါက၊ Trust Oo သည် သက်ဆိုင်ရာ ဆုများကို ပယ်ဖျက်မည်ဖြစ်ပါသည်။

ATOM နှင့် Trust Oo သည် အဆိုပါ 10 ရက်တာကာလကုန်ဆုံးသည့်အခါ (သို့) သက်တမ်းကုန်ဆုံးသည့်အခါတွင် ကံထူးရှင်များအား ထပ်မံအသိပေးအကြောင်းကြားရန် တာဝန်မရှိပါ။


ဆုရရှိသူများသည် ဆုလက်ဆောင်များထုတ်ယူရာတွင် အောက်ပါအထောက်အထားများကို တင်ပြရန်လိုအပ် ပါသည်။

နိုင်ငံသားစီစစ်ရေးကတ်ပြား မူရင်း နှင့် ၎င်းတို့၏ ရှေ့နှင့်နောက် မိတ္တူ (သို့) နိုင်ငံကူးလက်မှတ် (သို့) နိုင်ငံခြား မှတ်ပုံတင်လက်မှတ်မိတ္တူနှင့်၊

7887 Call Center နှင့် ဆေးဘက်ဆိုင်ရာ ဆွေးနွေးမှုများတွင် အသုံးပြုခဲ့သည့် ATOM SIM ကတ်။

ဆုရရှိသူများသည် ဆုလက်ခံရရှိကြောင်း Acceptance of Reward ကို လက်မှတ်ရေးထိုးရမည်။


Campaign ပါဝင်မှုမှ ထုတ်ပယ်ခြင်း

ပါဝင်သူများသည် သတ်မှတ်ထားသော စည်းကမ်းနှင့်သတ်မှတ်ချက်များအတွင်းမှတစ်ခုခုနှင့် ကိုက်ညီမှု မရှိပါက (သို့) Campaign ကာလအတွင်း မသမာသောနည်းလမ်း သို့မဟုတ် ကျင့်ဝတ်သိက္ခာမဲ့သော အပြုအမူ များဖြင့် ပါဝင်ပတ်သက်လာပါက ဖယ်ထုတ်ခံရမည်ဖြစ်ပါသည်။




Related Articles


Advertisment 18

Advertisment 18

Advertisment 18

Advertisment 18

Advertisment 18